Wednesday, January 5, 2011

Η συνεντευξη της Ελινας Μπεκακου σε αθλητικο σαιτ ....( IN GREEK)

Kαλή χρονιά με τη σέξι Ελίνα Μπεκάκου!


Ποιο είναι το δεύτερο πράγμα που μονοπωλεί τις συζητήσεις των ανδρών μετά το ποδόσφαιρο; Οι γυναίκες! Τι άλλο; Οταν, μάλιστα, αυτές έχουν την πληθωρικότητα και τον εκρηκτικό χαρακτήρα της Ελίνας Μπεκάκου τότε χάνεις τη... μπάλα! Η σέξι ξανθιά που μας συστήθηκε τη χρονιά που ολοκληρώθηκε μέσα από το Big Brother του Alpha αλλά έχει στο ενεργητικό της στο παρελθόν μια σειρά αποκαλυπτικών εμφανίσεων, παραχώρησε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στη mikriliga.com!

Πες μας λίγα πράγματα που πρέπει να ξέρουμε για την Ελίνα...

«Γεννήθηκα στην Ελλάδα αλλά μεγάλωσα στο Οσλο της Νορβηγίας. Εκανα πρωταθλητισμό παλιότερα στην ενόργανη γυμναστική αλλά τα τελευταία χρόνια με έχει «κερδίσει» o χορός (freestyle dancing). Εχω συμμετάσχει σε πολλά shows στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Νορβηγία και τη Γερμανία πολλών γνωστών djʼs και mcʼs».


Οταν δεν χορεύεις σε κάποιο show, θα σε δούμε να παρακολουθείς από κοντά την αγαπημένη σου ομάδα, τον Ολυμπιακό;


«Είμαι «άρρωστη» Ολυμπιακός και πηγαίνω παντού! Στο ποδόσφαιρο, στο μπάσκετ και στο πόλο. Αλλωστε, ο Ολυμπιακός ήταν ο λόγος που ήρθα στην Ελλάδα για μόνιμη εγκατάσταση όταν έτυχε να παίξει με τη Ρόζενμποργκ για το Τσάμπιονς Λιγκ και είχα σχέση για  πολυ μεγαλο διαστημα με έναν ποδοσφαιριστή του. Αργότερα, έβγαινα με έναν πολίστα του Ολυμπιακού».



Εχεις αντιμετωπίσει κατά καιρούς προβλήματα στις σχέσεις σου λόγω των αποκαλυπτικών σου εμφανίσεων;

«Είναι αλήθεια ότι οι περισσότεροι σύντροφοι μου ζήλευαν. Ωστόσο, αν σε γνωρίζουν έτσι θα πρέπει να σε δέχονται με τον ίδιο τρόπο. Το παιδάκι, το σκυλάκι και το αγόρι σου είναι, όπως τα μάθεις από την αρχή!»

Ποια χαρακτηριστικά συνθέτουν για σένα τον ιδανικό άνδρα;

«Θα πρέπει να είναι όπως εγώ σε ανδρική έκδοση! Χωρίς να ζηλεύει, χωρίς να πιέζει. Να είναι πιο open mind! Ετσι, είμαι κι εγώ. Τι να ζηλέψω από έναν άνδρα;»


Πως έχεις διαπιστώσει ότι σε αντιμετωπίζουν οι γυναίκες;


«Με το που θα με δουν «ξυνίζουν»! Αλλά αυτό συμβαίνει επειδή δεν με γνωρίζουν. Η πρώτη εντύπωση που σχηματίζουν είναι κρίνοντας μόνο την εξωτερική εμφάνιση. Αυτό μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει...»



Ποιο θεωρείς ότι είναι το πιο δυνατό σημείο του κορμιού σου ή του χαρακτήρα σου;

«Από το σώμα μου, σίγουρα τα οπίσθια μου! Από τον χαρακτήρα μου, θα έλεγα ότι ξεχωρίζω την ειλικρίνεια μου. Αυτό, βέβαια, δεν είναι πάντα απαραίτητα καλό! Γενικότερα, μου αρέσει να είμαι ο εαυτός μου, λίγο... χύμα μια και θα έλεγα ότι είμαι αγοροκόριτσο. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι οι περισσότεροι κολλητοί μου είναι άνδρες...»


Είσαι ερωτευμένη αυτόν τον καιρό;


«Οχι, είμαι μόνη μου. Γι αυτό, όποιος επιθυμεί να με γνωρίσει μπορεί να με πετύχει σε κάποιο γήπεδο δίπλα στον Ολυμπιακό!»

Πως ήταν η εμπειρία σου στο σπίτι του Μεγάλου Αδελφού;


«Θα προτιμούσα καλύτερα να την ξεχάσω και δεν θέλω να το σχολιάσω! Εχω, άλλωστε, πάει στα δικαστήρια με τον Alpha για τα όσα έγιναν».

Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;

«Θέλω να ασχοληθώ με την τηλεόραση και γενικότερα τη showbiz. Εχω πολλές προτάσεις από την Ελλάδα και την Κύπρο. Ισως στο μέλλον ασχοληθώ και ως χημικός που έχω σπουδάσει..να ανοιξω δικο μου  φροντιστήριο. Προέρχομαι, άλλωστε, από οικογένεια χημικών και από μικρή ασχολιόμουν με τα... μπουκαλάκια!»



Για το τέλος, τι θες να αφήσεις πίσω σου από το 2010 και τι προσδοκάς για το 2011;


«Πιστεύω ότι κάθε χρονιά είναι καλύτερη από την προηγούμενη αρκεί να υπάρχει θέληση να διορθώσεις κάποια πράγματα. Εύχομαι σε όλους μια καλή χρονιά».

No comments:

Post a Comment